Дитяча творчість. Порадник для батьків

"Витоки творчих здібностей і 

обдарованості дітей на кінчиках

їх пальців"

/В.О. Сухомлинський/

Коли в малюка з'являються перші творчі прояви? Тоді, коли він із захопленням малює на новеньких шпалерах. Або збирає з конструктора щось неуявне, але говорить, що це автомобіль. Або коли він співає власну пісню з незрозумілими словами і мелодією. Не лякайтесь!

        Головне завдання батьків - не налякати цю саму творчість, тому що зробити це легко.

        Досить однієї необмеженої репліки, і все. Малюк замкнеться і перестане творити. Якщо Вас так дратують зіпсовані шпалери, придумайте, де Ваш юний геній може випробувати свій талант. Може, це буде аркуш ватману або просто рулон старих шпалер!

        Підтримайте! Якщо Ви помітили, що в дитини з'явилося бажання малювати, ліпити або конструювати, створіть їй умови. Пластиліну або глини повинно бути багато, і не сваріться, якщо щось забруднене. Просто дайте дитині фартух або домашній одяг, який можна не дуже берегти. Продумайте спеціальне робоче місце для малювання, де б він зміг спокійно позайматися улюбленою справою.

        Похваліть! Навіть якщо дитячий витвір або малюнок ще не досконалі. Але вони створені своїми руками і придумані своєю головою!

        Оцініть! Дитина дуже часто чекає не тільки батьківської похвали. Їй дуже хочеться, щоб її творчість оцінили по-дорослому, сказали,що особливо вдалося, а над чим необхідно б ще попрацювати. Тому, розглядаючи дитячий витвір, будьте об'єктивні, але позитивні.

        Дуже часто, щоб дитина могла розвиватися і далі у своїй творчості, їй необхідна не тільки позитивна оцінка родичів, але і визнання досить широкого кола людей.

        Тому, якщо є така можливість, улаштуйте своєму малюкові виставку його робіт або надайте можливість узяти участь у конкурсі. Це буде гарним стимулом для того, щоб він хотів продовжувати творити й далі

 Підготувала вихователь Шевчук Н.С.