План роботи гуртка «Маленькі актори» на 2015-2016 навчальний рік

  Мета гурткової роботи: розвиток творчих музичних здібностей дошкільників засобом музичної гри-драматизації.

 

Зміст роботи

Мета

Вересень

1.      Читання та бесіда за змістом авторського твору «Крокує Осінь Україною». Гра на розвиток творчого мислення «Підбери слова».

2.     Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо). Слухання музики, яка супроводжує персонажів.

3.     Переказ твору своїми словами. Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірювальна». Слухання музики. Розучування ролей.

4.     Показ настільного театру іграшок за змістом твору (за частинами). Діалог персонажів. Слухання музики та спів.

  • Поглиблене вивчення змісту твору; збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів;
  • вправляння дітей у техніці мовлення та застосування засобів виразності;
  • Розвиток творчого мислення та виразного мовлення дошкіль-ників;
  • Заохочувати дітей до виго-товлення декорацій та атрибутів;
  • Вправляти дітей в розрізненні позитивних та негативних рис, порівнюючи їх з власною поведінкою.

Жовтень

1.     Вивчення діалогів за ролями за змістом твору «Крокує Осінь Україною». Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет».

2.     Розучування пісень та танцювальних рухів за змістом гри-драматизації.

3.     Розучування пісень та танцювальних рухів за змістом гри-драматизації. Показ гри з фрагментами. Гра на розвиток творчого мислення «Впізнай за рухами».

4.     Виконання діалогів, пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями».

  • Поглиблене вивчення змісту твору; збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів;
  • вправляння дітей у техніці мовлення та застосування засобів виразності;
  • вправляння у виразному виконанні танцювальних рухів;
  • розвиток творчого мислення та виразного мовлення дошкільників;
  • формування правильного звукоутворення під час співу та удосконалення чистоти інтонування.

Листопад

1.     Показ дітьми музичної гри-драматизації «Крокує Осінь Україною». Читання та бесіда за змістом казки «Колобок». Слухання музики. Гра на розвиток творчого мислення «Від реальності до казки».

2.     Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо.) Діалоги персонажів. Слухання музики,  яка супроводжує персонажів.

3.     Розучування пісень, таночків. Гра на розвиток творчого мислення «Добери картинку».

  • Розвиток музично-театральних здібностей дітей;
  • Поглиблене вивчення змісту твору; збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів.
  • Вправляння дітей у техніці мовлення та застосуванні засобів виразності;
  • Вправляння у виразному виконанні танцювальних рухів;
  •  Формування правильного звукоутворення під час співу та удосконалення чистоти інтонування.

Грудень

1.     Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірювальна». Вивчення діалогів за ролями до лялькової вистави «Колобок».

2.     Творча вправа «Впізнай за рухами». Розучування пісень і таночків. Показ гри за фрагментами.

3.     Слухання музики, яка супроводжує персонажів. Виконання діалогів, пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями».

4.     Показ дітьми лялькової вистави «Колобок».

  • Збагачення емоційного досвіду дітей; вправляння дітей у техніці мовлення та застосування засобів виразності;
  • Вправлення у виразному виконанні танцювальних рухів;
  • Формування правильного звукоутворення під час співу та удосконалення чистоти інтонування;
  • Розвиток музично-театральних здібностей дошкільників;
  • Розвивати у дітей творчу активність у відтворення образів (радість, страх, гнів).

Січень

1.     Ігри на розвиток творчого мислення:

«З якої казки»; «Фотографії на пам'ять».

2.     Ігри на розвиток творчого мислення:  «Хто на світі найзліший», «Хто на світі найдобріший».

3.     Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет».

4.     Показ стендового театру «Рукавичка».

  • Збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів;
  • Вправляння дітей у техніці мовлення та застосуванні засобів виразності;
  • Вправляння дітей у виразному виконанні танцювальних рухів;
  • Вправляти дітей у «розмові» за допомогою жестів (учити вільно користуватися власним тілом, рухами, за допомогою міміки передавати почуття).

Лютий

1.     Творчі вправи на формування виразності рухів: «Різна хода», «Дружні звірята».

2.     Творчі вправи на формування виразності рухів: «Покажи, що відчуваєш».

3.     Творчі вправи «Пташка з підбитим крильцем». «Зобрази настрій».

  • Збагачення емоційного досвіду дітей; вправляння дітей у техніці мовлення та застосуванні засобів виразності;
  • Вправляння у виразному виконанні танцювальних рухів;
  •  Розвиток музично-театральних здібностей дошкільнят

Березень

1.     Ознайомлення з твором «Оберігова країна». Бесіда за змістом твору. Слухання музики. Творчі вправи: «Я страшилок не боюся, на кого хочеш перетворюся», «Зобрази настрій».

2.     Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо). Діалоги та монологи персонажів. Слухання музики, яка супроводжує персонажів. Творча програма «Покажи, що відчуваєш».

3.     Розучування пісень, таночків. Гра на розвиток творчого мислення «Маски».

4.     Розучування пісень, таночків. Розігрування фрагментів гри - драматизації. Ігри на розвиток творчого мислення: «Я - мама...», «Приміряй роль».

  • Поглиблене вивчення змісту твору; збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів;
  • Вправляння дітей у техніці мовлення та застосуванні засобів виразності;
  • Вправляння дітей у виразному виконанні танцювальних рухів;
  • Вправляння дітей в умінні оцінювати поведінку героїв казки. Виховувати навики безпечної поведінки;
  • Розвивати у дітей поетичний слух, бажання розігрувати в діалозі вірші, користуючись засобами емоційної виразності.

Квітень

1.     Вивчення діалогів та монологів за ролями за змістом твору. Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет». Творче завдання за мотивами знайомих казок.

2.     Розучування пісень та танцювальних рухів «різна хода».

3.     Показ гри за фрагментами. Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірю-вальна».

4.     Виконання діалогів. Пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями».

5.     Показ дітьми музичної гри-драматизації «Оберігова країна».

  • Поглиблене вивчення змісту твору; збагачення емоційного досвіду дітей; акцентування уваги на зовнішніх проявах настрою персонажів.
  • Вправляння дітей у техніці мовлення та застосування засобів виразності;
  • Вправляння у виразному виконанні танцювальних рухів;
  • Формування правильного звукоутворення під час співу та удосконалення чистоти інтонування;
  • Розвиток музично-театральних здібностей дошкільників.

Травень

1.     Ігри на розвиток творчого мислення: «З якої казки?»; «Хто на світі найзліший?»; «Фотографії на пам'ять».

2.     Підсумкове засідання театральної студії «Маленькі актори».

  • Закріплювати вміння самостійно інсценувати сюжет знайомих казок, виконувати знайомі пісні та таночки;
  • Розвивати в дітей образну пластичну виразність та індивідуальні музично- театральні творчі здібності;
  • Удосконалювати виконавські здібності дітей, домагаючись емоційної виразності образів.

  Керівник гуртка музкерівник вищої категорії, звання «вихователь-методист» Денисюк Олена Михайлівна