Використання здоров'язбережувальних технологій в ДНЗ

  • Психогімнастика;
  • Імунна гімнастика (поєднання точкового масажу з погладжуванням, пощипуванням імунних точок);
  • Пальчикові ігри;
  • Міогімнастика (вправи для язичка);
  • Ігри на розвиток емоційного стану;
  • Релаксація;
  • Дихальні вправи;
  • Масажі; самомасажі;
  • Психологічні етюди;
  • Динамічні паузи;
  • Екотерапія (розслаблення в процесі спостереження за акваріумними рибками, хом'ячком, черепахою, виконання трудових доручень в екокуточку тощо);
  • Ароматерапія;
  • Кольоротерапія;
  • Фітотерапія;
  • Музикотерапія;
  • Піскотерапія;
  • Казкотерапія;
  • Сміхотерапія;
  • Арт-терапія;
  • Кінезетерапія (зв'язок рухів та музики);
  • Танцетерапія;
  • Вітамінотерапія;
  • Звукотерапія (використання природних звуків з лікувальною метою);
  • Ігри-медитації;
  • Вживання «добрих» слів;
  • Оздоровчі прогулянки;
  • Оздоровчий біг;
  • Оздоровча ходьба (в середньому темпі);
  • «Доріжка здоров'я»; солева доріжка;
  • Валеохвилинки; оздоровчі хвилинки;
  • Гімнастика пробудження після денного сну;
  • Повітряні ванни;
  • Сонячні ванни;
  • Загартування водою;
  • Контрастні ванни;
  • Коригувальні вправи (на профілактику плоскостопості, постави);
  • Ходьба босоніж (по підлозі, росі, піску, глині, гальці тощо);
  • Гімнастика для очей;
  • Фізкультура на свіжому повітрі;
  • Пішохідні переходи;
  • Вживання фітонцидів;
  • Тощо.