Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Показники успішного музично-естетичного розвитку дитини

Дитина:

  • виявляє емоційну чутливість до красивої музики, прагне її слухати, називає улюблені музичні твори;
  • вирізняє специфіку образу мистецтва - музич­ного, танцювального, театрального, літера­турного: яскравість образу пов'язує із звуками, ритмами, динамікою, темпами, рухами, мімі­кою, жестами, римами, монологами, діалогами;
  • проявляє цілісне ставлення до українських мистецьких традицій, фольклору, компози­торів, музикантів, творчості співаків, танців­ників, режисерів, акторів;
  • вирізняє своєрідність українських пісенних жанрів (колискові, колядки, щедрівки, заклички), музично-танцювальних (гопак, гуцулка, полька, коломийка, хоровод);
  • виокремлює жанри народного, класичного і сучасного віт­чизняного та світового мистецтва: пісня, марш, танець; спектакль у ляльковому, музично- драматичному, балетному театрі; має уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри (пісню, марш, танець);
  • охоче слухає та оцінює музичні твори, переймається емоціями і почуттями, вміє визначати характер твору, темп, динамічні відтінки, структуру; творчо переживає музичний твір, асоціює його з власним світосприйняттям;
  • виразно співає дитячі пісні,емоційно, природнім голосом, відтворює ритмічний малюнок та пульс пісні;
  • володіє елементарною технікою виконання хороводів, танців, музичних ігор, рухів;
  • виявляє музикальність уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість;
  • проявляє ініціативу музично-рухових і пісенних імпровізацій;
  • відтворює на дитячих музичних інструментах прості ритмічні мелодії, має досвід індивідуального та колективного виконання твору;
  • розрізняє на слух за тембром різні види шумових, ударних, духових музичних інструментів, та способами гри на них;
  • проявляє музикальність, уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість, музикування;
  • володіє елементарними вміннями музичної інтер­претації, варіювання, імпровізації;
  • творчо співпрацює з дітьми, дорослими на музично-театралізованих розвагах і святах;
  • орієнтується в основних видах театрального мистецтва;
  • має інтегровані навички перевті­лення у сценічний образ (позитивний, нега­тивний), створює його за допомогою мовлен­ня, міміки, жестів, рухів, музики, танців, спі­вів; запам'ятовує сюжет і включається в дію;
  • вміє співпрацювати з дітьми і дорослими в процесі музичної діяльності, співвідносить своє музичне виконавство з виконавством інших, радіє особистим і колективним музичним успіхам;
  • дістає задоволення від спілкування з приводу музики, засобами музики, від спільного переживання з іншими дітьми і дорослими культурно-мистецьких подій;
  • випромінює благополуччя та виявляє активність під час музичних занять, розваг і свят;
  • сприймає та усвідомлює мистецтво як результат творчої діяльності людини.

Підготувала музкерівник Денисюк О.М.

О. М. Денисюк з учасниками музично-театральної студії "Маленькі актори"

Версія для друку

Інформація про використання публічних коштів

Корисне