Заходи щодо вдосконалення діяльності ДНЗ за результатами атестаційної експертизи

№ п/п

Зміст

Термін

виконання

Примітка

1.      

Провести аналіз виконання перспективного плану розвитку дошкільного закладу за 2007-2012р.р.

вересень, 2012 року

Проведено аналіз реалізації проблеми та аналіз виконання перспективного плану розвитку ДНЗ (травень - вересень 2012р.)

2.      

Скласти план роботи на реалізацію нової науково-методичної проблеми Квасилівського ДНЗ 2012 - 2017р.р.

вересень, 2012 року

Затверджений план роботи на реалізацію нової н/м проблеми        «Формування цілісної, життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти»

 

3.      

Забезпечити  підвищення якості дошкільної освіти через створення комплексного методичного супроводу освітнього процесу ДНЗ з використанням інноваційних комп'ютерних технологій (ІКТ), що дозволить перехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності вихованців, педагогів та адміністрації.

Кінець

2012-2013н.р.

Використання інноваційних комп'ютерних технологій (ІКТ) здійснюється на заняттях, педрадах, творчих звітах, для моніторингу діяльності педагогів, анкетування, підготовки до педпроцесу  тощо. Ставиться завдання освоєння та використання (ІКТ) кожним педагогом закладу + придбання технічних засобів.

4.      

Здійснювати моніторинг стану освітнього процесу в групах ДНЗ, умов забезпечення психічного, фізичного, соціального і духовного благополуччя дошкільників, рівня їх життєвої компетентності й готовності до подальшого шкільного життя відповідно до вимог БКДО та Державної Базової програми

Постійно

Постійно: епізодично вибірково, тематично, комплексно, до атестації тощо.

5.      

Посилити контроль за роботою психологічної служби ДНЗ та її удосконаленням

2012-2013н.р.

На контролі

6.      

Обладнати кабінет практичного психолога відповідно до сучасних вимог

2012-2013н.р.

На контролі

7.      

Забезпечувати рівні стартові можливості для подальшого шкільного навчання всім дітям 5-річного віку, охопивши дошкільною освітою усіх дітей старшого дошкільного віку через різні форми здобуття дітьми дошкільної освіти.

щорічно

Старший дошкільний вік охоплено 100%

8.      

Сприяти забезпеченню закладу відповідними кадрами згідно до Типових штатних нормативів для дошкільних навчальних закладів, затверджених наказом МОН України №1055 від 04.11.2010 року.

2013р.

Проведено перейменування посад,  введено сестру мед. з дієтичного харчування, інструктора з фізкультури, діловода, слюсаря-електромонтера.

9.      

Створити повноцінний розвивальний життєвий простір для дітей дошкільного віку у відповідності до сучасних вимог з активним залученням батьків та представників кола громадськості.

постійно

Забезпечення групових приміщень та інших приміщень закладу за участі батьків. Активна робота ради закладу.

10.                        

Здійснювати пошук та впровадження нових активних форм взаємодії ДНЗ із сім'ями вихованців, громадськістю у здійсненні завдань цілісного всебічного розвитку дітей, популяризації роботи ДНЗ.

постійно

Традиційні форми взаємодії з батьками: оновлюються матеріали батьківських куточків, папок-пересувок, тематичних папок, обладнані бібліотечки для батьків, проводиться робота консультативного бюро «Збережемо життя і здоров'я дитини», анкетування, батьківські збори тощо. Впроваджують також інноваційні підходи у роботі з батьками і показали цікаві форми роботи: клуб «Турботливі батьки», виставки творчих поробок: «Дамо старим речам нове життя», «Творча скарбничка», тренінги: «Щаслива родина», «Краплини народної творчості» тощо.

11.                        

Забезпечити наповнення  груп посібниками, іграшками та технічними засобами навчання відповідно до  «Типового переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в ДНЗ»

Постійно

Постійно проводиться поповнення, збавгачення планово,  через організацію конкурсів: фізкультурних куточків, куточків природи, українознавства. Аналіз проводиться до атестації, до нового н/р, у процесі перевірок.

12.                        

Забезпечувати наступність між двома ланками освіти: дошкільним навчальним закладом та початковою ланкою школи з метою узгодження безперервного освітнього процесу дітей селища.

Постійно

Продовжується робота відповідно угоди. Складений та затверджений спільний план на н/р.  Проведений проблемний семінар за участі заступника директора НВК «Школа-ліцей»: «Базовий компонент дошкільної  та початкової освіти:  оновлення змісту та структури»

 

13.                        

Зміцнювати матеріально-технічну базу Квасилівського ДНЗ (ясла - садка).

Постійно

Дах, опалювальна система, водопостачання та каналізація, технічне оснащення харчоблоку, пральні, лінолеум, підлога, вікна - 99+18+26(-19), двері: вхідні - 10,

міжкімнатні - 60, ремонт  групових приміщень, коридорів, кабінетів, муззали, заміна світильників тощо. На контролі огорожа, фасад приміщення .

14.                        

Забезпечувати безпечне середовище для всіх учасників навчального процесу.

Постійно

На  постійному контролі.