Таблиця даних про самоосвітню діяльність педагогів на 2018-2019 навчальний рік

Самоосвіта вихователів - одна з найважливіших форм підвищення їх кваліфікації. У нашому ЗДО робимо усе для того, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною Кожен вихователь розуміє, що самоосвіта - це усвідомлений процес пізнавальної діяльності, постійний пошук, зростання, розвиток і результатом ефективної самоосвіти є не лише власне самовдосконалення, а й успішність розвитку вихованців. У своєму закладі організовуємо роботу так, щоб самоосвіта була потребою педагогів, а не забаганкою вихователя-методиста. Проводимо за потребою  анкетування, щоб визначити рівень готовності педагогів до самоосвіти.

Щорічно складаємо план самоосвіти педагогів, таблицю даних про самоосвітню діяльність педагогічних працівників на навчальний рік. У ньому чітко визначаємо, хто над якою проблемою працює, в якій формі звітує про свою роботу та інше. Не завжди і не всі педагоги володіють навичками самостійної роботи. Іноді вони не можуть впоратися з вибором індивідуальної проблемної теми, їм важко з'ясувати її актуальність,правильно сформулювати    мету і завдання самоосвітньої роботи, осмислити прочитаний матеріал у фаховій пресі чи методичній літературі тощо. В індивідуальній бесіді з вихователями визначаємо, яка проблема їх цікавить, у чому труднощі самоосвіти, що нового дізналися в педагогічній практиці. У цій непростій справі роль вихователя-методиста надзвичайно велика...

Далі дивитися таблицю

Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф

Прикріплені файли