План заходів педагогічного колективу з дітьми з особливими освітніми потребами на 2018-2019 навчальний рік
Квасилівський ЗДО (ясла-садок)
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач _____________ О.М. Лисак
Дата 10 вересня 2018 року
№ п\п |
Зміст роботи |
Дата
|
Відповідальний |
Примітка про виконання |
1. |
Ознайомлення з анамнезом, медич-ними і психолого-педагогічними доку-ментами дитини. |
до 10.09. |
ст. медсестра пр. психолог |
|
2. |
Створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Проведення обліку дітей з особливими освітніми потребами. |
до 12.09. |
пр. психолог ст. медсестра |
|
3. |
Опрацювання програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами: - Програма розвитку дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату. М.М. Єфименко та ін. - Програма розвитку дітей з порушеннями зору від 3 до 6 років. Л.С. Вавіна та ін. - «Віконечко». Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років. Т.В. Сак та ін. - Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення: програмно-методичний комплекс. Л.І. Трофименко. - Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недо-розвитком мовлення: програмно-методичний комплекс. Ю.В. Рібцун |
до 28.09. |
педколектив |
|
4. |
Проведення психолого-педагогічного консиліуму «Система роботи з дітьми з особливими освітніми потребами». |
вересень травень |
завідувач методист ст. медсестра пр. психолог інстр. з ф-ри вихователі |
|
5. |
Створення системи фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, з метою спрямування зусиль вихователів, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами, на охорону і зміцнення її здоров'я, особистісний розвиток, корекцію наявних відхилень. |
вересень |
команда психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
|
6. |
Складання комплексної програми фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня дошкільників для всіх вікових груп, в тому числі для дітей з ООП. |
до 07.09. |
пр. психолог ст. медсестра методист |
|
7. |
Удосконалення річного перспек-тивного планування освітньої діяльності в ЗДО з інтеграцією в освітній процес інклюзивних цінностей. |
вересень |
КППС |
|
8. |
Проведення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у відповідності до Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) : - інтеграція дитини з вадами розвитку в освітній процес групи; - спостереження за емоційним та фізичним станом особливої дитини; - діагностика (опитування) дітей з метою визначення рівня їх розвитку та створення індивідуальної програми розвитку для кожної дитини; - координація загальної діяльності дити-ни з особливими освітніми потребами, дозування її навантаження; - створення оптимальних умов та підго-товка предметно-ігрового розвивального середовища для занять дитини з особливими освітніми потребами; - налагодження співпраці із спеціалі-зованими ЗДО для дітей з особливими освітніми потребами тощо. |
протягом року |
КППС |
|
9. |
Складання методичних рекомендацій (методичних порадників) з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
вересень та протягом року |
методист пр. психолог |
|
10. |
Підбір та організація виставки навчально-методичного забезпечення освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. |
3р\рік |
КППС |
|
11. |
Систематичне проведення просвітницької роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами: - індивідуальне консультування батьків «Інклюзивна освіта: навчаємо дитину разом»; - проведення індивідуальних бесід; - анкетування батьків; - «Поштова скринька»; - інформаційний вісник для батьків «Вікові особливості дітей»; - батьківський лекторій «Нові Державні стандарти дошкільної освіти: вимоги сьогодення»; - створення «Бібліотечки для батьків» |
пр. року
|
методист пр. психолог ст. медсестра вихователі
|
|
12. |
Розробка критеріїв оцінювання досягнень особливої дитини. Моніторинг освітньої діяльності. |
вересень січень травень |
пр. психолог методист вихователі |
|
13. |
Апробація інноваційних форм, методів, технологій роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
пр. року |
педколектив |
|
14. |
Контроль стану здійснення психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. |
3р\рік |
завідувач методист ст. медсестра |
|
15. |
Співпраця з районним інклюзивно-ресурсним центром з питань впровадження інклюзивних цінностей в освітній процес ЗДО. |
протягом року |
КППС |
|
16. |
Розгляд питання впровадження інклюзивної освіти дошкільників на педагогічній раді з прийняттям відповідних рішень. |
вересень травень |
завідувач |
|
17. |
Висвітлення проблем інклюзивної освіти на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок) |
протягом року |
завідувач методист пр. психолог ст. медсестра вихователі інстр. з ф-ри
|
|
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів